Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Βραβεία!

Τι χαρά!!!...Γιούπιιι Χ 2!!!...δύο βραβεία από συναδέλφους...τις οποίες & ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χάρισε η καθεμία!!!

Από τη Βούλα & τη Προσχολική Παρεούλα της!


 Από τη Γεωργία & το Happy Moments!


Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!Να είστε καλά! Εύχομαι σε όλες μας καλή μας αρχή με όρεξη πολύ & κουράγιο!Με πολλές ωραίες, δημιουργικές ιδέες που θα μοιραζόμαστε διαδικτυακά!!! 

Τις ίδιες ευχές με ένα βραβείο θα ήθελα να χαρίσω σε συναδέλφους  που μοιράζονται μαζί μας ιδέες για δραστηριότητες & παιδαγωγικό υλικό πρωτότυπο & δημιουργικό.!!!Ιδέες, αρκετές από τις οποίες έχω εφαρμόσει και με έχουν βοηθήσει να οργανώσω δραστηριότητες με τα παιδιά...σας ευχαριστώ!Θα ήθελα λοιπόν να χαρίσω αυτό το βραβείο...


Καλό φθινόπωρο σε όλους μας & καλή αρχή!!!

18 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ για το χαριτωμένο βραβειάκι!!! Καλή αρχή και δημιουργική χρονιά με νέες ωραίες και χρήσιμες αναρτησούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά Αρετή!!!Και σε σένα καλή & δημιουργική χρονιά με τα παιδάκια σου!

      Διαγραφή
  2. βραβειάκι για μένα ευχαριστώ πολύ Κατερίνα !!!!!!!
    καλή χρονιά με όρεξη, χιούμορ, φαντασία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ , Κατερίνα μου για το υπέροχο βραβειάκι !!!
    Καλή σχολική χρονιά με κέφι , πρωτοτυπία, δημιουργική διάθεση , έμπνευση !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ Ανθή για τις ευχές σου!!!Καλή σχολική χρονιά & σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα μου, με τιμάς ιδιαιτέρως!!! Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, εύχομαι και εγώ με τη σειρά μου να έχεις μια χαρούμενη, δημιουργική, γεμάτη έμπνευση χρονιά!!!
    Πολλά φιλιά, Σάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινάκι μου τι έχεις φτιάξει εδώ; Βλέπω όμορφα πραγματάκια! Λοιπόν, κοριτσούδι μου ευχαριστώ πολύ:) Πάμε πιο δυνατά τη νέα χρονιά! Σε φιλώ xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
    Καλή μας αρχή λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή σχολική χρονιά να έχουμε Κατερίνα μου, με όρεξη για δουλειά και δημιουργικότητα! ήρθα λίγο καθυστερημένη, να πάρω το βραβείο μου και να σε ευχαριστήσω! Ευχαριστούμε για τις όμορφες ιδέες! Συνέχισε ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου Σοφία!!!Καλή μας σχολική χρονιά!!!

      Διαγραφή
  9. Κατερίνα σε ευχαριστώ θερμά για το βραβείο που μου χάρισες!!! Μου έδωσες μεγάλη χαρά επιστρέφοντας μετά από τόσο καιρό απουσίας...Πραγματικά σε ευχαριστώ!! Εύχομαι με τη σειρά μου καλή συνέχεια και στο δικό σου έργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγώ σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!Καλή επιστροφή με ωραίες ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου έδωσες μεγάλη χαρά γιατί λατρεύω το blog σου...Τιμή μου........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, να'σαι καλά!!!Καλή συνέχεια με τα παιδιά & το blog σου!!!

      Διαγραφή