Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Βραβείο!

Λίγο οι διακοπές του Πάσχα, λίγο η καλοκαιρινή γιορτή & οι προετοιμασίες της δεν ανάρτησα τα έργα των παιδιών & δεν ευχαρίστησα για το λουλουδο-βραβείο τη Δανάη!
Επιστροφή με πολύ χαρά & αρκετό υλικό!

Το βραβείο από τη Βρεφονηπιαγωγό σε Δράση


Ευχαριστώ πολύ & για το βραβείο & για τη βοήθεια με τις απορίες που είχα σχετικά με αυτό! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το "δωμάτιο" μου! Τέλος θα ήθελα να γιούπι!!!

Με τη σειρά μου θέλω να δώσω & εγώ αυτό το υπέρ-χαριτωμένο βραβείο σε συναδέλφους που έχουν blogs που μου αρέσουν πολύ να επισκέπτομαι...    


Εύχομαι να συνεχίσετε με το ίδιο μεράκι τη δουλειά που κάνετε και να την μοιράζεστε με όλους εμάς.Καλή, δημιουργική συνέχεια!


3 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το βραβείο. Καλή επιτυχία στη γιορτή σας και περιμένουμε σχετικές αναρτήσεις με φωτογραφίες. Φιλικά. Τάνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα για το βραβείο που μου χάρισες και που μου έδωσες την ευκαιρία να γνωρίσω το πολύ όμορφο δικό σου ιστολόγιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κατερίνα σε ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο,είναι ευχάριστο η δουλειά μας να αρέσει σε κόσμο που ασχολείται με παιδιά και ιδίως στο πιο δημιουργικό τους κομμάτι και θα ξέρεις και απο την εμπειρία σου πόσο κόπο,μεράκι και χρόνο χρειάζεται η δουλειά αυτή.Αν και πολύ καινούργιοι στο πεδίο των blog εύχομαι να συνεχίσουμε να ανταλλάσουμε ιδέες διαδυκτιακά και σου στέλνουμε
    χρωματιστά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή